APIE MUS

Klientų teisių chartija


VšĮ “Rastis” klientai turi teisę:
  •  į pagarbą asmens orumui ir saugumui; 
  • turėti savo įsitikinimus, nuomonę ir ją atvirai išsakyti;
  • gauti informaciją apie įstaigoje teikiamas psichosocialinės reabilitacijos paslaugas, jų teikimo tvarką, pasikeitimus;
  • gauti kokybiškas psichosocialinės reabilitacijos paslaugas;
  • laisvai rinktis, priimti siūlomas paslaugas ar jų atsisakyti;
  • būti aktyviu paslaugų planavimo, teikimo ir vertinimo dalyviu;
  • į fizinę, psichinę ir finansinę neliečiamybę jiems dalyvaujant Įstaigos paslaugose;
  • į nediskriminavimą, dėl asmens lyties, rasės, odos spalvos, tautinės ar socialinės kilmės, genetinių bruožų, kalbos, religijos ar tikėjimo, politinių ar kitokių pažiūrų, priklausymo tautinei mažumai, turtinės padėties, gimimo, negalios, amžiaus, seksualinės orientacijos;
  • į asmens duomenų apsaugą;
  • susipažinti su įrašais savo individualioje byloje laikantis teisėto konfidencialumo ir profesinio slaptumo principų vadovaujantis LR įstatymų nustatytais teisėtais pagrindais;
  • prašyti, kad įrašai apie surinktus asmens duomenis jo individualioje byloje būtų ištaisyti, vadovaujantis protingumo principu ir galiojančiais LR įstatymų nustatytais teisėtais pagrindais;
  • pateikti skundą VšĮ “Rastis” direktoriui dėl galimai pažeistų jo teisių ar nekokybiškai suteiktų paslaugų;
  • naudotis visomis priemonėmis, užtikrinančiomis savarankiškumą, socialinį bei profesinį integravimą ir dalyvavimą bendruomenės gyvenime.